سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 4:46 عصر
براساس تعداد جستجو در گوگل در سال 2014 لندن محبوب ترین شهر بریتانیا شد.

گروه بین الملل، براساس تعداد جستجو در گوگل در سال 2014 لندن محبوب ترین شهر بریتانیا شد.

به گزارش بولتن نیوز،
طبق تعداد جستجوهای صورت گرفته در گوگل درروز گذشته، لندن بیش از هر شهر دیگری در جهان از سوی دانشجویان امریکایی مورد جستجو قرار گرفته است.
دریک بررسی عمیق‌تر روشن شده است که لندن از این دیدگاه شهرهای مشهوری چون پاریس،برلین و سنگاپور را که از محبوب‌ترین شهرهای مورد جستجو بوده اند، پشت سر گذاشته ومحبوب‌ترین شهردست کم برای کاربران امریکایی گوگل بوده است.

لندن محبوب‌ترین شهر گوگل 2014


این بررسی ها که از سوی گوگل منتشر شده به شدت توجه شهردار لندن را بخود جلب کرده که هم اکنون در راس هیاتی تجاری با هدف تقویت مناسبات اقتصادی و فرهنگی میان دو کشور به امریکا سفر کرده است.
این بررسی‌ها همچنین روشن کرده است که دانشگاه‌های "گولدن تریانگل " درلندن، دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج بیش از تمام دانشگاه‌های جهان درسایت گوگل از سوی دانشجویان مورد جستجو قرار گرفته‌اند.
طبق برررسی‌های انجام شده از سوی تیم آموزشی گوگل درسال 2014 مقصدهای بین‌المللی مورد علاقه دانشجویان به ترتیب عبارت از لندن به عنوان بهترین گزینه آموزشی خارج از امریکا و همچنین به عنوان محبوب‌ترین شهربوده است که سپس پاریس، بارسلون ،برلین و سنگاپور، آمستردام، رم و دابلین ، هنگ کنگ و آکسفورد دراین جدول جای دارند.

لندن محبوب‌ترین شهر گوگل 2014


از نظرمیزان جستجو درباره دانشگاه‌های پرطرفدار نیز پس از سه دانشگاه یاد شده ، سه دانشگاه از استرالیا، دو دانشگاه از کره و یکی از چین در صدر جدول سی دانشگاه محبوب و پرکاربر گوگل بوده‌اند.
اما حتی درجدول برترین دانشگاه‌ها هم هشت دانشگاه از فهرست ده گانه نخست جدول از آن کشور بریتانیاست که 5 دانشگاه نخست جدول هم تنها در لندن بوده است.
طبق همین گزارش دانشگاه دابلین و دانشگاه ملی استرالیا تنها دو دانشگاه غیر انگلیسی هستند در فهرست جدول ده گانه دانشگاه‌های محبوب جمعیت بزرگ کاربران امریکایی گوگل قرار گرفته‌اند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 

ابزار هدایت به بالای صفحه