سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 94 اردیبهشت 1 , ساعت 10:34 عصر
ترکیه ،مالزی و امارات سه مقصد برتر و محبوب‌ترین مقصد گردشگری مسلمانان جهان شناخته شدند.

گروه بین الملل، ترکیه ،مالزی و امارات سه مقصد برتر و محبوب‌ترین مقصد گردشگری مسلمانان جهان شناخته شدند.

به گزارش بولتن نیوز،
ترکیه، مالزی و امارات متحده عربی رتبه سوم را در جدول شاخص مسافرتی مسلمانان جهان در سال 2014 بدست آورند.
براساس داده‌های بدست آمده از موسسه مستر کارت و هلال، کشورهای ترکیه ، مالزی وامارات درسال 2014 به ترتیب سه کشوربرتر درجدول شاخص سفر مسلمانان جهان در سال 2014 شدند.
طبق همین گزارش کشورهای تایلند، بریتانیا، افریقای جنوبی و فرانسه نیز از دیگر مقصدهای برتر ومحبوب برای گردشگران مسلمان جهان بوده اند که پس از سه کشور یاد شده قرار دارند.

ترکیه محبوب‌ترین مقصد گردشگران مسلمانان جهان شد


این گزارش از آن رو حایز اهمیت است که طبق همین بررسی‌ها، گردشگران مسلمان جمعیت درحال رشدی هستند که به صورت بخشی شناور برای اقتصاد گردشگری جهان در سال 2014 بیش از 145 میلیارد دلار درآمد تولید کرده‌اند.
کشور سنگاپور نیز برای نخستین بار درمیان مقصدهای برترمسافران مسلمان قرار گرفته است.
"راقو ماهوترا" رییس بخش خاورمیانه و شمال افریقای موسسه مالی "مستر کارت" بااشاره به شاخص‌های اعلام شده می‌گوید:«مسلمانان جمعیت مهم و درحال رشدی در صنعت گردشگری جهان هستند و ارائه این اطلاعات و این جدول رتبه بندی م‌‌تواند کمک مهمی برای مشتریان ما باشد که به گونه آگاهانه‌تری تصمیم بگیرند.»

ترکیه محبوب‌ترین مقصد گردشگران مسلمانان جهان شد


کشور ترکیه در سال‌های اخیر و با بروز بحران های داخلی در کشورهای منطقه خاورمیانه موفق شده است بیش از هر کشور دیگری توجه مسلمانان عرب وثروتمند منطقه را بخود جلب کند. مالزی اما در سال‌های اخیر در تامین امکانات و تسهیلات گردشگری حلال نسبت به دیگر کشورهای اسلامی پیشگام بوده است.
این دو کشور که برنامه‌های بلند مدت و منسحمی را برای جذب هرچه بیشتر گردشگران مسلمان درپیش گرفته و هدف‌های بزرگ تری را درسال های آینده تعیین کرده‌اند، بر سال‌های اخیریشترین تعداد گردشگر مسلمان و درآمد را از محل سفر مسلمانان از آن خود کرده اند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 

ابزار هدایت به بالای صفحه