سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 93 دی 20 , ساعت 4:11 عصر
برنامه های کاربردی رایگانی که بتواند نیاز کاربران را برای انواع خدماتی چون اطلاع از وضعیت دقیق آب و هوا، مرورگر و فتوشاپ و عکس پاسخ بدهد مورد استقبال خوبی از سوی کاربران قرار گرفته است.
گروه فناوری، برنامه های کاربردی رایگانی که بتواند نیاز کاربران را برای انواع خدماتی چون اطلاع از وضعیت دقیق آب و هوا، مرورگر و فتوشاپ و عکس پاسخ بدهد مورد استقبال خوبی از سوی کاربران قرار گرفته است.

به گزارش بولتن نیوز،
برای این هفته ما به شما 10 اپلیکیشن موبایلی رایگان که از سوی کاربران سیستم عامل اندروید بسیار استفاده شده و مورد استقبال قرار گرفته است را معرفی می کنیم.

1. PhotoFunia

برنامه ای برای صحنه پردازی عکس های خود، آیا دوست دارید عکس تان را روی جلد مجله، دیوار موزه یا بیلبورد اتوبان ها ببینید؟ میخواهید کلاه جادوگران یا تاج پادشاه را بر سر بگذارید؟ یا لباس فضانوردها یا بابا نوئل را بپوشید؟ یا اینکه فقط به دنبال قاب زیبایی برای عکس های خود میگردید؟ این برنامه نیاز شما را در هر صورت برآورده خواهد کرد. علاوه بر این شما می توانید افکت های مختلفی همچون افکت عکس های سیاه و سفید، سایه روشن، حالت عکس های قدیمی و ... را به عکس هایتان اعمال کنید. البته از آنجا که کلیه کارها به صورت آنلاین و در محیط شبکه انجام می شود برای استفاده از این برنامه به اینترنت نیاز خواهید داشت.

از اینجا دانلود کنید: http://www.iranapps.ir/app/com.photofunia.android

2. Baidu Browser

مروگری که با استفاده از موتور T5 باز کردن و بارگذاری صفحات وب را تسریع کرده است. این مرورگر از امکانات جالبی برخوردار است که از جمله آنها می توان به مواردی زیر اشاره کرد: تشخیص وبسایت های کلاهبرداری و اخطار به کاربر، مرور صفحات وب بدون به جای گذاشتن هرگونه رد پایی (در این حالت هیچ پیشینه ای از فعالیت های کاربر ذخیره نمی شود)، دسترسی آسان تر به وبسایت هایی که کاربر بیشتر به آنها مراجعه می کند، نوار جستجو با قابلیت پشتیبانی از موتورهای جستجوی مختلف، دانلود فایل ها از درون خود مرورگر، حالت شب برای محافظت از چشمان شما هنگام استفاده از مرورگر در شب و ...

از اینجا دانلود کنید: http://www.iranapps.ir/app/com.baidu.browser.inter

3. Weather & clock widget

برنامه ای رایگان برای اطلاع از پیش بینی دقیق وضعیت آب و هوای تمام شهرهای دنیا، این برنامه قادر است با توجه به موقعیت مکانی شما شهر محل سکونت تان را تشخیص داده و علاوه بر نمایش وضعیت آب و هوای آن موارد دیگری همچون دما، میزان رطوبت، فشار و وزش باد و جهت آن را نیز به شما نشان دهد. از دیگر امکانات برنامه می توان به مواردی همچون نمایش پیش بینی وضعیت آب و هوا به صورت ساعت به ساعت و تا 10 روز آینده، نمایش زمان طلوع و غروب خورشید، نمایش دما در نوار وضعیت، نمایش نقشه آب و هوایی، امکان نمایش دمای هوا به واحد سانتیگراد یا فارنهایت و ... اشاره کرد.

از اینجا دانلود کنید: http://www.iranapps.ir/app/com.devexpert.weather

4. Adobe Photoshop Express

برنامه ای که دیگر نیازی به معرفی ندارد! فتوشاپ را همه می شناسند و این هم همتای اندرویدی آن با امکاناتی در حد و اندازه های نسخه رایانه اش، امکاناتی همچون تعیین میزان سفیدی و پادنمایی (کانترست) عکس ها، لکه گیری و حذف گرد و خاک از عکس، پردازش تصاویر بسیار بزرگ همچون تصاویر منظرنما، به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و از بین بردن ماتی تصاویر و دارای 30 افکت تصویری و 15 قاب مختلف برای عکس ها و همچنین ابزاری برای حذف لبه های زائد عکس ها، چرخش آزاد یا چرخش 180 درجه ای عکس ها.

از اینجا دانلود کنید: http://www.iranapps.ir/app/com.adobe.psmobile

5. Musixmatch

یکی از بهترین برنامه ها برای پخش موسیقی با بیش از 25 میلیون کاربر از سراسر دنیا با امکاناتی همچون پشتیبانی از برنامه هایSpotify، Deezer، rdio، RhapShody و Play Music همراه با نمایش اشعار هر آهنگ به صورت شناور هنگام پخش آن، امکان پخش موسیقی و نمایش اشعار آن در دستگاه های کروم کست یا تلویزیون های هوشمند، پشتیبانی از اندروید پوششی (نسخه ای از اندروید که برای ساعت های هوشمند ارائه شده است)، امکان استفاده از برابرساز (اکولایزر) برای تغییر خروجی صدا، پشتیبانی از فرمت های ALAC و FLAC، امکان حذف صدای خواننده از آهنگ و ...

از اینجا دانلود کنید: http://www.iranapps.ir/app/com.musixmatch.android.lyrify

6. Solo Launcher

یکی از سریعترین آغازگرها (لانچرها) با بیش از 50 میلیون کاربر از سراسر دنیا، اگر احساس می کنید گوشی تان کند شده یا برای پیدا کردن برنامه ها، افرادی که در دفترچه تلفن تان دارید یا فایل های صوتی تصویری دچار مشکل شده اید، این برنامه می تواند مشکل شما را حل کند. Solo Launcher نه تنها یک آغازگر است بلکه می تواند فایل های به درد نخور شما را پاک کند، فضای بیشتری از حافظه رم را آزاد کند و سرعت کلی گوشی شما را افزایش دهد، همراه با صدها تم مختلف، امکان جستجو در اینترنت و تنظیمات زیادی برای سفارشی سازی ظاهر برنامه.

از اینجا دانلود کنید: http://www.iranapps.ir/app/home.solo.launcher.free

7. Linkedin

لینکدین شبکه اجتماعی دیگری است که رویکرد آن به ارتباطات اجتماعی بیشتر آکادمیک و دانشگاهی است و افرادی که در آن عضو هستند نیز اکثر دارای تحصیلات دانشگاهی بالا هستند. این برنامه در واقع برای دسترسی شما از سیستم اندرویدی تان به لینکدین ساخته شده و ارتباط با افراد، اطلاع از اخبار و ... را برای شما آسان تر می کند. لینکدین بیش از 300 میلیون کاربر از سراسر دنیا دارد و امکانات مختلفی را برای کاربران خود همچون اطلاع از آخرین اخبار صنعت و فناوری، دنبال کردن نظرات و صحبت های پیشگامان این عرصه ها و ... را برای کاربران خود فراهم آورده است.

از اینجا دانلود کنید: http://www.iranapps.ir/app/com.linkedin.android

8. Autodesk Pixlr

برنامه ای برای ویرایش تصاویر که به شما احساس حرفه ای بودن می دهد حتی اگر قبلا یک بار هم کار ویرایش عکس را انجام نداده باشید. جالب است بدانید این برنامه جمعا دارای بیش از 2 میلیون افکت رایگان، خطوط محیطی و پوشان های (اور لی های) مختلف برای اعمال به تصاویر است. علاوه بر داشتن ابزار معمول ویرایش عکس که در هر برنامه مشابه دیگری نیز وجود دارد این برنامه امکان ویرایش کولاژهای تصویری را نیز برای شما فراهم می آورد. ضمنا برنامه از قابلیتی به نام "تصحیح خودکار" برخوردار است که می تواند با یک لمس ساده میزان نور یا رنگ های تصویر را تعدیل کند و جلوه زیباتری به آن بدهد.

از اینجا دانلود کنید: http://www.iranapps.ir/app/com.pixlr.express

9. Vault

برنامه ای برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما با بیش از 30 میلیون کاربر از سراسر دنیا و دارنده نشان اعتماد از TRUSTe، این برنامه قادر است کلیه فایل های تصویری و ویدیویی شخصی شما را در محلی به نام "خزانه" در برنامه نگهداری کرده که دسترسی به آنها را تنها در ازای وارد کردن گذرواژه فراهم کند. همچنین بخشی به نام "دفترچه تلفن" شخصی در برنامه وجود دارد که تماس ها و پیام های کلیه افرادی که در آن هستند را به حالت مخفی در می آورد. علاوه بر این امکان قفل گذاری روی برنامه های مختلف همچون برنامه های ایمیل یا شبکه های اجتماعی نیز در برنامه وجود دارد. 

از اینجا دانلود کنید: http://www.iranapps.ir/app/com.netqin.ps

10. Soundhound

برنامه ای برای پیدا کردن آهنگ و موسیقی با بیش از 150 میلیون کاربر از سراسر دنیا، یکی از قابلیت های جالب این برنامه آن است که شما برای پیدا کردن آهنگ موردنظرتان می توانید بخشی از آن را برای برنامه بخوانید یا زمزمه کنید تا برنامه با توجه به آنچه خوانده اید شروع به جستجو کند. از دیگر قابلیت های برنامه می توان به مواردی همچون نمایش اشعار یک آهنگ ض:  من پخش آن، امکان دریافت آهنگ های رایگان، اطلاع از هنرمندان جدید، مطلع کردن کاربر از بروز شدن صفحات اجتماعی هنرمند مورد علاقه اش و امکان به اشتراک گذاری اشاره کرد.

از اینجا دانلود کنیدhttp://www.iranapps.ir/app/com.melodis.midomiMusicIdentifier.freemium



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 

ابزار هدایت به بالای صفحه