سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 94 شهریور 15 , ساعت 1:5 صبح
این زن تنها زن شاخ دار جهان میباشد . لیانگ زیژن پیرزنی در یکی از روستاهای جنوب غربی چین است که به خاطر شمایل عجیبش، به زن «تک شاخ» معروف شده است

به گزارش بولتن نیوز شاخ عجیب و غریبی که حدود 13 سانتی‌متر طول دارد. تقریبا 7 یا 8 سال پیش، یک خال گوشتی بر سر این زن ظاهر می‌شود که خارش زیاد سر را برای او به همراه می‌آورد. «چاوجون» پسر این خانم می‌گوید: «ما همان زمان این مشکل را با روش‌های سنتی چینی درمان کردیم و دیگر اثری از آن نبود.

زن شاخ دار عجیب ترین زن جهان (عکس)

 

اما این پایان بیماری او نبود؛ چرا که حدود دو سال پیش دوباره توده‌ای مانند شاخ در سر او ظاهر شد. این شاخ وقتی بزرگتر می‌شود که دختر این خانم هنگام شستن سر مادر، به طور تصادفی آن را می‌شکند. چاوجون می‌گوید: «حالا این شاخ آسیب‌های زیادی به مادرم وارد می‌کند و در خوابیدن او را دچار مشکل می‌کند. علاوه بر این، محل رویش شاخ هم به صورت مداوم خونریزی می‌کند.»

 

زن شاخ دار عجیب ترین زن جهان (عکس)

به گفته پزشکان این عارضه، یک تومور پوستی است که معمولا کوچک است؛ اما می‌تواند مثل تومور این خانم رشد غیرطبیعی هم داشته باشد و گرچه پزشکان معتقدند با عمل جراحی می‌توان این تومور را برای همیشه از بین برد، خانواده این مادربزرگ چینی، نگران سلامتی مادرشان پس از این جراحی هستند.

این اولین بار نیست که وجود چنین بیماری‌هایی در چین گزارش می‌شود؛ هرچند نمونه‌های حاد این شکلی بسیار نادر است. برای مثال در سال 2010 هم یک زن ‌شاخ‌دار گزارش شد که آن موقع با عنوان «زن شیطانی» معروف شده بود


یکشنبه 94 شهریور 15 , ساعت 1:3 صبح

به گزارش بولتن نیوز یک زن جوان 34 ساله اهل کانزاس – آمریکا به افسران پلیس گفت: با فندک حوله‌ای را آتش زدم تا عنکبوتی را که در خانه‌ام بود بکشم و امیدوار بودم حوله شعله ور موجب کشته شدن این حشره شود اما از بخت بد خانه آتش گرفت و نمی‌دانم عنکبوت کشته شده است یا نه!
در این آتش سوزی برای خاموش کردن آتش 5 واحد ماشین آتش‌نشانی مداخله کردند و زن جوان به مجازات سنگینی محکوم شد زیرا آتش به آپارتمان‌های نزدیک وی نیز سرایت کرده بود؛ البته مقامات آتش‌نشانی اعلام کردند عنکبوت کشته شده است


یکشنبه 94 شهریور 15 , ساعت 1:0 صبح
وزیر کار گفت: بر اساس تحقیقات زمانی بیشترین استفاده از فضای مجازی به چت مربوط می‌شد اما اکنون بالاترین میزان استفاده به بخشهای اقتصادی و علمی اختصاص پیدا کرده است.
به گزارش بولتن نیوز ، علی ربیعی - وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی - امروز در مراسم ارتقای پروانه اپراتور سوم ارتباطی به نسل چهارم با بیان اینکه دولت را بابت برخی کارهایی که انجام نداده باید ستود، اظهار کرد: کارهای بسیاری را نظیر دروغ نگفتن به مردم و احترام به آنها انجام دادیم و از این طریق شباهتهای بسیاری به دولت شهید رجائی داریم.
وی عنوان کرد: روزی که ما آمدیم برروی کار، عده‌ای پیشنهاداتی با رقم‌های نازل برای خرید رایتل دادند اما امروز نشان داده شده که این مجموعه لیاقت نسل چهارم ارتباطات را هم داراست. رایتل واقعا یک نمونه است و البته تمام شرکتهای سرمایه گذاری ما همین گونه عمل می‌کنند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در ادامه صحبتهای خود ابراز کرد: ما در سازمان تامین اجتماعی تلاش بر استقلال این سازمان داریم و رئیس جمهوری نیز همواه بر این نکته تاکید دارند. نکته مهم‌تر آنکه صاحبان رایتل و کل شرکت‌های سرمایه گذاری ما این را با گوشت و پوست درک می‌کنند که ما کارفرمای مستمری‌بگیران هستیم. صاحبان ما افرادی هستند که زبان فریاد کشیدن ندارند.

وی همچنین متذکر شد: در دهه 1970 میلادی پیش بینی شده بود که بیشترین اشتغال در میکروپروسسورها ایجاد خواهد شد اما متاسفانه ما بر اساس پیش بینی‌های بلند مدت برنامه ریزی نکردیم. امروز هم دیر نیست و اکنون کشورهای مختلفی مثل هند درآمدهای قابل توجهی در این بخش دارند و ما هم باید تلاش کنیم این درآمدها را جایگزین درآمدهای نفتی کنیم.

وزیر کار در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: در سالهای گذشته تحقیقات متعددی در حوزه فضای مجازی از جمله "اخلاق و اینترنت" یا "روابط دختران و پسران" انجام دادم و بر این اساس زمانی، بیشترین مصرف چت بود، اما چندی پیش در تحقیق یکی از دانشجوهای خود به این رسیدم که اکنون بالاترین مصرف به اقتصاد و بعد علمی رسیده است که البته ما امیدواریم علمی جای اقتصادی را بگیرد. در این میان هم نسل‌های چهار و پنج بی شک کمک خواهد کرد که حتی در فضای فرهنگی تاثیرات مثبت برجا گذاریم.

وی در ادامه ضمن انتقاد از روند کند پیشرفت کارها در ایران متذکر شد: یکی از مشکلات ما کند بودن ماست. سرعتمان کم است و به زمان توجه چندانی نمی‌کنیم و این موارد از موانع توسعه کشور به شمار می رود که ارائه خدمات نسل‌های بالاتر می تواند در تسریع این روند کمک بسزایی کند.

ربیعی در بخش پایانی صحبتهای خود هم به اینترنت اشیا و تاثیر آن در استحکام خانواده اشاره کرد و به طنز گفت: به تمام خانم ها توصیه می‌کنم نسل چهار را برای چک کردن همسر و فرزندان خود مورد استفاده قرار دهند.

یکشنبه 94 شهریور 15 , ساعت 12:58 صبح
ضریب نفوذ اینترنت در ایران حدود 53 درصد است و بیشتر مردم برای یافتن خانه برای خرید یا اجاره به‌جای اینترنت از ابزارهای سنتی‌تر چون روزنامه و دفترهای آژانس‌های املاک استفاده می‌کنند. در ضمن در ایران 70 درصد از متقاضیان خرید یا فروش ملک مرد هستند و تنها 30 درصد از متقاضیان زن هستند.

به گزارش بولتن نیوز ، این در حالیست که بیش از90 درصد مردم آمریکا خانه خود را از طریق اینترنت پیدا می‌کنند. طبق تحقیقاتی که موسسه ملی املاک آمریکا و گوگل به‌طور مشترک انجام داده‌اند. بیش از 90 درصد مردم آمریکا پیش از اقدام به تغییر خانه، جستجوی خود را از اینترنت آغاز می‌کنند. جالب است بدانید طبق این پژوهش 53درصد از افرادی که در اینترنت خانه و یا ملک جستجو می‌کنند، زن هستند و 47درصد مرد. ضریب نفوذ اینترنت در آمریکا حدودا 100 درصد است و تنها 30درصد از مردم برای خرید و فروش ملک از روزنامه استفاده می‌کنند.

در امریکا 31 درصد از متقاضیان ملک 25تا34 ساله هستند، 21 درصد35 تا44 ساله، 21درصد بین 45 تا54 ساله و 14 درصد بالای 55 سال سن دارند و تنها هشت درصد از متقاضیان ملک در آمریکا بین 18 تا24 سال سن دارند. طبق مطالعات اسکانو در ایران نیز حدود 40درصد از متقاضیان ملک، بین 25تا34 سال سن دارند. 19درصد بین 18تا 24 ساله هستند و حدود 18درصد بین 35تا44 سال سن دارند. 
حدود 63 درصد از مردم ایران از طریق کامپیوتر یا لپ‌تاپ، 27درصد از طریق گوشی تلفن‌همراه و بقیه از طریق دستگاه‌های دیگر به جستجوی آنلاین ملک می‌پردازند.

با توجه به گسترش استفاده از اینترنت در ایران به نظر می‌رسد مردم ایران نیز برای استفاده از خدمات و محصولات به فضای آنلاین توجه بیشتری نشان دهند. استفاده از فضای آنلاین کمک می‌کند کاربران راحت‌تر با خدمات و اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و  علاوه بر اینکه می‌توانند در همه ساعات شبانه‌روز از اطلاعات و خدمات استفاده کنند، فضای مجازی قدرت انتخاب بیشتری به آنها می‌دهد.


یکشنبه 94 شهریور 15 , ساعت 12:57 صبح
19 اثر ملی از میراث فرهنگی و تاریخی کشور به ثبت جهانی رسیده است .

به گزارش بولتن نیوز مدیر کل ثبت آثار و حفظ و احیاء میراث معنوی و طبیعی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور در همایش میراث فرهنگی استان همدان گفت : در ایران حدود یک میلیون اثر تاریخی و فرهنگی وجود دارد که از سال 1310 تاکنون فقط 31 هزار و 300 اثر در فهرست آثار تاریخی به ثبت رسیده که شامل فقط 2 درصد آثار است.


فرهاد نظری بابیان اینکه همدان جزء برترین استان های کشور از نظر برخورداری از میراث فرهنگی و تاریخی است  و تاکنون هیچ کدام از این میراث ارزشمند تاریخی ثبت جهانی نشده است ، ابراز امیدواری کرد : در سال آینده مجموعه هگمتانه همدان ثبت جهانی شود .


تاکنون آثارتاریخی تخت جمشید ، تخت سلیمان ، محوطه باستانی شوش ، زیگورات چغازنبیل ، گنبد قابوس ، ارگ بم ، بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ، گنبد سلطانیه ، بازار تبریز ، میدان نقش جهان اصفهان ، مجموعه جهانی کلیسا در آذربایجان شرقی و غربی ، آبشارهای شوشتر ، کاخ گلستان ، شهر سوخته ، مسجد جامع اصفهان ، محوطه تاریخی پاسارگاد ، مجموعه باغ های ایرانی ( شامل 9 باغ در شهرهای مختلف کشور) و  منظر فرهنگی میمند به ثبت جهانی شده است .


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 

ابزار هدایت به بالای صفحه